Eventonline vierde onlangs zijn tiende verjaardag. Naar aanleiding daarvan toverde het bedrijf de BMW-garage Jorssen in Aartselaar even om tot een sprankelende, exclusieve eventlocatie. De feestelijkheden werden live gecapteerd door DB Video. Het werd een heuse pop-up party want de feestplek fungeerde tot 18u30 nog als showroom.
Eventonline is een online evenementengids uit Boechout. Het bedrijf nam onlangs nog Semindex over van de Concentra Media Groep (Hasselt) over. Door die overname versterkte Eventonline zijn leiderspositie in de zogenaamde MICE-industrie. MICE staat voor meeting, incentives, conferencing en exhibitions.
Eventonline bestaat vandaag tien jaar. Erik Wood en Olivier Wauters zetten het bedrijf op in 2005 als een online evenementengids. Dat was in feite nog lang voor anderen in de sector bezig waren met digitalisering. Er was in die markt maar weinig geloof dat het project zou slagen. De twee partners zijn er evenwel altijd vanuit gegaan dat digitaal de enige toekomst was.
De party in de garage Jorssen was een groot succes. De dresscode: gold/black and a slice of Bond 007. Net zoals de aankleding van de garage door Expo Rent: zij zorgden voor blits meubilair in zwart en goud. Van de partij: zo’n zeshonderd aanwezigen. Belgocatering zorgde voor de hapjes, een sensuele acrobate van de Compagnie Newa schonk de aperitief in.
De vierkoppige band Outside Box zette de receptie op fijne muziek. Deco-fact had het decor in een subliem kleedje gestoken en Soundfield verzorgde het licht en het geluid. Bedrijfsleider Erik Wood stak van zijn kant een bevlogen bedankspeech af en loodste de aanwezigen door een overzicht van tien jaar Eventonline.