ThreeAndMore opent straks Amerikaans kantoor

guytheDe Antwerpse startup Be.Membre heet voortaan ThreeAndMore.  ThreeAndMore is een van de tientallen startups die een gratis kantoorruimte ter beschikking kregen in de KBC-toren, de Boerentoren op de Schoenmarkt. Het bedrijfje doet het vandaag uitstekend. Het heeft zijn klantenbestand de laatste maanden zien stijgen van 40 naar meer dan 800 sport- en vrijetijdsclubs.

ThreeAndMore
is het erom te doen de administratieve taken van verenigingen te vergemakkelijken.  Een vereniging bestaat traditioneel uit minstens drie leden. Vandaar: Three and More. “Ik heb een eigen softwareprogramma ontwikkeld voor verenigingen en clubs” zegt Guy Van Looveren. “De penningmeester van de sport- of vrijetijdsclub kan dankzij ons programma in één oogwenk zien welke leden hun lidgeld al betaald hebben bv. Hij kan mensen uitnodigen voor een activiteit en de leden van de club kunnen datzelfde programma gebruiken om zich meteen ook in te schrijven.”

De leden van de clubs moeten daartoe de gratis app ThreeAndMore downladen.

De jonge startup telt vandaag reeds 13 vaste personeelsleden. Tegen eind van volgend jaar zouden er nog 30 extra in dienst genomen worden. “Ze moeten vanuit de KBC-toren alle mogelijke verenigingen opbellen en hen overtuigen van de gebruiksvriendelijkheid van ons systeem”, zegt Guy Van Looveren. “Onze klanten komen ondertussen overigens niet alleen meer uit België. Wij hebben ook verenigingen zien aansluiten uit Brazilië, India en Groot-Brittannië. Onze website loopt in vijf talen maar er komen er ongetwijfeld nog bij. Wij gaan binnen afzienbare tijd een eigen kantoor openen in New York om van daaruit de Amerikaanse verenigingen te overtuigen.”

ThreeAndMore is ondertussen nog niet rendabel. Het bedrijfje draait op geld van familie, vrienden en kennissen. Binnen afzienbare tijd zullen er evenwel adverteerders toegelaten worden op het platform. “Een leverancier van voetbalschoenen zal dan bv. zijn advertenties kunnen laten verschijnen bij de voetbalclubs die ons platform gebruiken. Zo bereikt hij meteen ook de mensen die hij wil bereiken.”