These Days breidt flink uit

theseHet communicatiebureau These Days heeft in de afgelopen weken een tiental extra mensen mee aan boord genomen. Het Antwerpse bedrijf zag zijn activiteiten flink doorgroeien en had daarom ook bijkomende mankracht nodig.

Het client service team werd uitgebreid met Charlotte Jaros, (ex-Saatchi) en Elise Eeckhout, project manager (ex-Goudengids.be).
De strategie-afdeling verwelkomde Hannelore Casteels, strategic planner (ex-FNG)
Chloe Van Elsen, content and social marketeer (ex-Mi!), versterkt het Content Marketing team.
Steven Van Loy komt, als digital product designer, These Days LABS, de innovatie- and creative technologiecel van het bureau verder versterken. Hij was hiervoor o.a. muziekdocent.
Rowan Lodder, UX designer (ex-Brandstof) komt in het UX departement voor extra mankracht zorgen.

Naast deze zes mensen met werkervaring, heeft These Days ook 5 stagiairs en schoolverlaters in dienst genomen:
Jonas Van Der Sande als developer, Dorien Maes als project manager, Cedric Joris als project manager, Matti Verhaegen als content and social marketeer en Charlotte Van Der Perre, eveneens als content and social marketeer.

These Days is een geïntegreerd, multidisciplinair communicatiebureau met zo’n 150 medewerkers. Tot de klantenportefeuille behoren bedrijven als Telenet, Pioneer, Microsoft, Mazda, Media Markt, Miele, de Nationale Loterij, JBC, VAB, Bel Fromageries, … Het communicatiebedrijf biedt een breed portfolio aan diensten zoals strategie, creatie, productie, analyse, media … enz. These Days is actief in de Benelux en op de wereldwijde markt en heeft, via WPP netwerk, toegang tot collega’s in meer dan 100 landen.

Het bureau werd opgericht in 2001 en  wordt vanuit de Generaal Lemanstraat aangestuurd door co-stichters Giovanni Canini en Erwin Jansen.