TheValueAgency

The Value Agency breidt uit en richt raad van advies op

ANTWERPEN – The Value Agency voegt met Laura Thaens een nieuwe collega aan het team toe. Een teken van groei die het Antwerpse branding- & contentmarketingbureau nu verder wil ondersteunen via een raad van advies. Die wordt gevormd door Guido Everaert, Philippe Van den Broek en Bart Taeymans.

The Value Agency scoorde eerder al sterk op marketing, sales en strategie. Voor het grafische gedeelte werd samengewerkt met freelancers, maar die competentie gaat de onderneming nu in eigen huis opnemen. Laura Thaens zal instaan voor branding, grafisch ontwerp en content marketing.

“De volgende stap is het aantrekken van een digitale marketeer. Als alles volgens plan verloopt hebben we zo in 2021 een multi-disciplinair inhouse team van specialisten ter beschikking”, zeggen oprichters Kelly Bosschaerts en Patrick Van den Broeck.

Raad van advies

Om de groei te ondersteunen en de visie fris te houden, besloot The Value Agency om ook een raad van advies op te richten. Die werd samengesteld met ervaren mensen uit het vak. Zo is Guido Everaert een grote naam wanneer het aankomt op storytelling. Hij is onder meer columnist bij De Morgen, docent bij KdG en auteur van het boek Storytelling.

Philippe Van den Broek werd aangetrokken voor zijn expertise op juridisch vlak en zijn ervaring in de uitbouw en organisatie van een onderneming. Vandaag is hij zelfstandig vastgoedspecialist via RESMAN. Bart Taeymans, senior marketeer bij het Antwerpse Cores Development, zal als creatieve sparringpartner fungeren.