Vanuit een gezamenlijke visie gaan Bureau voor Reuring en The Oval Office voor een volledige fusie. Het wordt een creatief communicatiebureau dat, vanuit de kracht van empathie, streeft naar echte verbinding tussen merken en hun publiek. Grote merken zoals Google, bol.com, Nintendo, Snapchat en Thuisbezorgd.nl waren eerder al klant bij de communicatiebureaus.
“De samenleving verwacht van merken meer respect, openheid en transparantie”, vertelt Wouter Boits, ceo en oprichter van The Oval Office. “Een campagne moet door mensen worden beleefd als een ervaring die een echte meerwaarde aan hun leven geeft, niet als een ongevraagde onderbreking. Met Bureau voor Reuring delen we dezelfde visie op communicatie, die we nu dankzij de fusie met nog meer slagkracht gaan realiseren.”
Ceo en oprichtster van Bureau voor Reuring Christine van Dalen neemt in de nieuwe organisatie de rol van strategy director op zich, zodat ze haar volledige focus aan klanten kan geven. Als eerste stap verhuist The Oval Office in september naar het huidige kantoor van het Bureau voor Reuring, in de Diamantfabriek aan de Tolstraat in Amsterdam. Op termijn gaat de gefuseerde organisatie verder onder de naam The Oval Office.