The Frontline Company zoekt mensen "met pit en passie"

meisjestochDe crisis lijkt dan toch over haar hoogtepunt heen. Ook in de evenementenwereld lijkt er weer een en ander te bewegen. The Frontline Company is in dit opzicht op zoek naar extra volk. Jongens en meisjes. “Mensen met pit en passie” heet het bij het bedrijf uit Wilrijk.

The Frontline Company van Anntje Peeters en Peter Desart engageert jonge en minder jonge mensen die ingezet worden op grote evenementen.  Als parkingjongens, receptiedames, demonstratrices, enz. De firma werkt daartoe met een databestand van ongeveer 1.500 medewerkers. Deze mensen worden elk persoonlijk gescreend alvorens zij mogen beginnen werken om zo te komen tot een goede match tussen het evenement en de mensen die er werken.  “Zo slagen we erin om op elke locatie in België, ook de juiste mensen in te zetten, zonder dat onze klanten op kosten worden gejaagd voor hun transport. We stellen wel altijd de kwaliteit van de mensen voorop”, stelden Anntje Peeters en Peter Desart eerder al tot de redactie. Vandaag moet de database kennelijk verder aangevuld worden. De feestdagen komen er binnenkort weer aan en dan is er nood aan bijkomend personeel.

The Frontline Company is betrokken bij BESA (Belgium Event Suppliers Association – www.besa.be ) en tracht zo ook structureel zijn steentje bij te dragen aan de professionalisering van de sector. Daarnaast ondersteunt het jonge bedrijf The Promise (www.thepromise.be), een organisatie die zich bezig houdt met het aspect verspilling in de evenementensector. De zogenaamde ‘no-shows’ die handenvol geld kosten en leiden tot het weggooien van tonnen etenswaren elk jaar.

The Frontline Company biedt verscheidene diensten aan: hostesses, hosts, VIP hospitality, parking stewards, beurspersoneel, animatoren, groepsbegeleiding, flyer girls/boys, demonstratrices, De jongens en meisjes van het bedrijf worden ingezet op verscheidene soorten events, van beurzen, congressen, seminaries, opendeurdagen, personeelsfeesten, vieringen, tot het autosalon, Batibouw, buitenlandse events,

De klantenportefeuille van The Frontline Company is na al die jaren indrukwekkend groot geworden met namen als Makro, Total, Photo Hall, Ter Elst, BMW enz.