Al meer dan veertig jaar verbindt Teleperformance, als specialist in customer experience management, klanten met bedrijven. “Onze services combineren menselijk contact en geavanceerde technologie om buitengewone klantervaringen te creëren. Want hoewel technologie tot een nieuwe en flexibele manier van werken heeft geleid, blijven onze experts ook inzetten op unieke contactmomenten. De mens is en blijft de motor van een goede customer-serviceorganisatie”, vertelt Norbert van Liemt, ceo Teleperformance Benelux en Suriname.
Vanuit dat ‘high tech, high touch’-concept mikt Teleperformance eind dit jaar nog op honderd collega’s in Antwerpen om dan binnen drie tot vijf jaar duizend posities in de Belgische markt te tellen. “We zijn erg enthousiast, zeker omdat België een belangrijke markt voor ons is met de sterkte van een lokale economie en een strategische positie voor onze partners.”
Met het nieuwe kantoor in Antwerpen komt er ook een nieuw management. Bart Schouppe zal als business development director verantwoordelijk zijn voor new business, accountmanagement en de dagelijkse aansturing van de verkoopactiviteiten. Jim Verstraete, aangesteld als HR director, neemt recruitment en staffing op zich, net als de positionering van Teleperformance België als ‘employer of choice’.
Met deze vestiging in België is Teleperformance nu actief in 81 landen.