EK Strom

STRØM geeft aftrap met minimalistische EK-collectie

Het Antwerpse merk STRØM stelt haar supporterscollectie voor, in voorbereiding van het Europees Kampioenschap voetbal. De collectie bestaat uit acht T-shirts met een vlagje voor supporters van acht verschillende landen. Voor zij die hun ploeg een hart onder de riem willen steken, maar ook het goede doel willen steunen. Met de opbrengst van elke verkochte T-shirt stelt STRØM kinderen die opgroeien in de meest achtergestelde gebieden ter wereld in staat deel te nemen aan de programma’s van Right To Play.

Op 25 mei lanceert STRØM een collectie in teken van het Europees Kampioenschap voetbal, dat gespeeld wordt in verschillende Europese steden van 11 juni tot 11 juli. De collectie bestaat uit T-shirts voor jong en oud, met daarop de vlag van België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Zweden, Italië of Oostenrijk. STRØM wil hiermee zowel de uitbundige als subtiele supporters met een vurig hart voor hun land verleiden.

Met deze T-shirts steun je niet alleen je favoriete land, maar ook een speciaal uitgekozen goed doel. Voor elke verkochte T-shirt gaat er een deel van de opbrengst naar Right To Play. Deze organisatie zet de kracht van sport en spelen in om het leven van kinderen in de meest achtergestelde gebieden ter wereld te verbeteren.

STRØM werd opgericht in de zomer van 2017 door de vier Antwerpse vrienden Nico, Charly, Simon en Kristof. Een duurzame insteek, hoge kwaliteit en originele designs met herkenbare, minimalistische icoontjes voor mannen, vrouwen en kinderen was hun missie. De naam is zowel een knipoog naar thuishaven Antwerpen, de Stad aan de Stroom, als naar het Scandinavische minimalisme.

Een T-shirt is te koop is te koop via de webshop van STRØM.