Van een veilige job naar een onbekend avontuur, maar het ondernemen kriebelde bij Yannick Peeters steeds langer en harder. “Iets wat ik me nog niet beklaagd heb”, vertelt Yannick Peeters over de oprichting van STOUT. “Als creatief performance marketingbureau denk ik mee met de klant en werk ik campagnes zowel creatief als technisch uit om meer conversie te genereren. Van pure lead generation tot naam- of productbekendheid, die conversie is voor elke klant anders.”
Yannick Peeters wil enkel inzetten op klanten die geloven in het digitaal verhaal, om op die manier duurzaam te groeien. Klanttevredenheid en -trouw zijn daarbij zijn prioriteit. “Ik wil vooral dat mijn klanten groeien en hun vooropgestelde doelen bereiken. Hun succes zal mijn succes worden. Ik beheer liever 10 klanten perfect dan 50 klanten gemiddeld.”
Naast zijn eigen bedrijf investeerde Yannick Peeters ook in drukspecialist en mediabedrijf Top-Printing. Hij staat er in voor een stuk business development in synergie met zijn bestaande klantenbestand. Toch werd ook Top-Printing, zoals zoveel andere bedrijven, niet gespaard van de negatieve impact van de gezondheidscrisis.
“De coronacrisis heeft hier uiteraard zwaar toegeslagen, maar de impact bleef bij ons gelukkig beperkt. Dit is nog eens het bewijs dat duurzame klanten de sleutel zijn tot succesvol ondernemen”, besluit Yannick.
Meer info over starters vindt u op onze overzichtspagina. Bent u ook een starter of kent u zo iemand? Laat het ons weten via redactie@madeinantwerpen.be en zo komt u de komende weken misschien in de schijnwerpers te staan.