Samen met de eerdere overname van het Gents bureau MakeSense versterkt Springbok haar positie in de Oost-Vlaamse hoofdstad. “Het team van Duke & Grace heeft een stevige reputatie en een mooi klantenportfolio”, zegt Sammy Colson, CEO van Springbok. “Voor ons is dit de perfecte versterking van onze positie op de Belgische markt.”
LEES OOK. Communicatiebureaus Make Sense en Springbok slaan handen in elkaar
Ook Bart De Waele, oprichter van Duke & Grace is tevreden. “De visie van Springbok sluit naadloos aan bij de onze.” Ook Ilse Jansoone, medeoprichter beaamt dat: “Zowel voor het team als onze klanten voelt dit als de juiste stap.”
Opvallende lanceringscampagne
Als start van de lanceringscampagne verschenen zondagavond op bekende plaatsen en historische gebouwen, zoals het Gravensteen, de Boekentoren en het Sint-Pietersplein) opvallende beeldprojecties met de boodschap “a new era starts today”.