3. VLNR_ Geert Desager, Ilse Jansoone, Sammy Colson, Dirk Sabbe, Kim Verhaeghen, Bart De Waele, Valérie Herbert Team Springbok en Duke & Grace. Foto: Springbok.

Springbok versterkt positie in Gent en neemt digitaal bureau Duke & Grace over

MECHELEN, GENT - Het Mechelse Brand-tech bureau Springbok heeft het digitaal bureau Duke & Grace overgenomen. Het bureau uit Gent combineert digitaal, data en creativiteit en werkt zowel internationaal voor bekende merken zoals Barco en Netflix alsook voor lokale merken zoals Foodbag en Goed.

Samen met de eerdere overname van het Gents bureau MakeSense versterkt Springbok haar positie in de Oost-Vlaamse hoofdstad. “Het team van Duke & Grace heeft een stevige reputatie en een mooi klantenportfolio”, zegt Sammy Colson, CEO van Springbok. “Voor ons is dit de perfecte versterking van onze positie op de Belgische markt.”

LEES OOK. Communicatiebureaus Make Sense en Springbok slaan handen in elkaar

Ook Bart De Waele, oprichter van Duke & Grace is tevreden. “De visie van Springbok sluit naadloos aan bij de onze.” Ook Ilse Jansoone, medeoprichter beaamt dat: “Zowel voor het team als onze klanten voelt dit als de juiste stap.”

Opvallende lanceringscampagne

Als start van de lanceringscampagne verschenen zondagavond op bekende plaatsen en historische gebouwen, zoals het Gravensteen, de Boekentoren en het Sint-Pietersplein) opvallende beeldprojecties met de boodschap “a new era starts today”.