BERCHEM – Om te adverteren via slimme reclamespiegels in openbare toiletten, kon je de afgelopen 3 jaar terecht bij Media Mirror. Het Antwerpse bedrijf start 2020 echter met een nieuwe naam en frisse look: Loop’d. Spiegel- en toiletreclame blijft de core business, maar Loop’d zal zich de komende jaren ook focussen op nieuwe technologieën.
In het najaar van 2016 werd Media Mirror opgericht om een andere manier van advertising in de markt te zetten. Want adverteer je op de slimme spiegels van Loop’d? Dan kan je zeker zijn van budgetvriendelijke, doelgerichte en bijzonder originele reclame.
Het bedrijf kiest zeer bewust voor openbare toiletten als locatie. “Wanneer je een evenementenlocatie, restaurant of bar bezoekt, is de kans groot dat jij meerdere keren een bezoekje brengt aan de toiletten. Met andere woorden: Loop’d zorgt ervoor dat advertenties gegarandeerd gezien worden, idealiter zelfs meerdere keren per dag of avond”, legt coo Kenneth De Decker uit.
Loop’d
“Door voor deze naam te kiezen, zetten we ons in de markt met een kwinkslag naar onze belangrijkste focus: adverteren in toiletruimtes. Met ‘Loop’d’ speelt het bedrijf tenslotte in op de locatie (the loo) enerzijds – en op het voortdurende herhalen van de spiegelreclame (on a loop) anderzijds”, verklaart Kenneth De Decker.
Momenteel ligt de focus van Loop’d op het verspreiden van hun slimme spiegels in openbare toiletten, maar er zit nog meer aan te komen. “We gaan dagdagelijks op zoek naar technologische nieuwigheden om mee uit te pakken, en de wereld van advertising tot op dat niveautje hoger te brengen.”