Sinds Steven De Hertogh en Dominique Somers in 2016 SKM overnamen lopen de zaken volgens hen erg goed. Maar de vraag om beleving bij de klanten is in al die tijd volgens hen wel veranderd. Het was hun idee om het interieur aan te pakken om niet te verglijden in een mogelijk stoffig imago. Een moderne look met vooral ook ‘cozy corners’ was het opzet.
“Een bezoek aan SKM moest een echte boetiekbeleving zijn”, zegt Dominique Somers. “Klanten shoppen in deze tijd nog meer op stijl en laten zich verrassen door inspirerende hoekjes en kantjes. De warme inrichting is gebaseerd op de vormen van het vrouwelijk lichaam. Ook het ambacht van ons eigen naai- en herstelatelier is daarbij van groot belang.”
Ecologisch verantwoord
Tegelijk draagt SKM ook zijn ecologisch steentje bij. Zo werd de volledige boetiek voorzien van ledverlichting. Bezoekers kunnen vanaf nu ook gebruik maken van elektrische laadpalen op de parking. Tegelijk werden op het ruime gebouw meer dan 600 zonnepanelen geïnstalleerd die voor ruim driekwart van het energieverbruik zorgen.
Werkgever
“We stellen momenteel zestig personen tewerk”, gaat Steven De Hertogh verder. “Die zorgen voor een doorgedreven service op maat. Dat vertaalt zich niet alleen in persoonlijk stijladvies, maar dus ook een eigen naaiatelier dat de outfits perfect op maat retoucheert terwijl de klanten in de SKM-bistro terecht kunnen. Jong, oud, kort, lang, zwaar, mager, goed te been of in een rolstoel, het maakt niets uit, want we zien geen maten maar mensen.”