SKM werd helemaal vernieuwd

aartselaarDe kledingzaak SKM heeft zijn aanbod nu ook verruimd met een eigen lingerie-afdeling. Het bedrijf uit Aartselaar zet daarmee zijn ingezette modernisering onverminderd verder. SKM had het enkele tijd terug even moeilijk maar sinds de ombouw gaat  het weer uitstekend.

SKM is zoveel als een heus monument in de regio. Het kledingbedrijf trekt klanten aan uit de hele brede omgeving. Maar zelfs Luikenaren vinden de weg  naar Aartselaar. Het management besliste er enkele tijd terug toe om de winkel een facelift te geven. Daarbij werd het geheel omgebouwd tot een heus shoppingcenter van liefst 5000 vierkante meter aan afzonderlijke winkeltjes binnen een totaalconcept.

Enkele weken geleden werd daar ook een lingerie-afdeling aan toegevoegd. De dames kunnen zich daarbij in alle rust topmerken laten aanpassen zoals Marie Jo, L’ Aventure, Twist of Prima Donna Swimwear. De nieuwe afdeling kreeg ondertussen al flink wat bezoekers te verwerken.

SKM heeft een traditie die al teruggaat op een kledingzaak uit Niel uit 1870. Rudy Meyers bouwde de zaak in 1952 uit tot een bekend merk dat altijd wel wat nieuws in petto had. De winkel langsheen de Boomsesteenweg werd dan ook zoveel als een bekend embleem waar iedere Antwerpenaar al eens langs kwam. In de expansie van de latere jaren zette SKM moderne publiciteitsmiddelen in, verruimde de zaak met een eigen bistro en overtuigde de klanten met opvallend goede kwaliteit en uitstekende service. Dat je er bv. kon blijven wachten op je “retouches” was al die jaren een bekend gegeven. Je kunt er je aankopen op die manier al onmiddellijk meenemen.

Het familiebedrijf stelt zo’n 50 mensen tewerk.