ANTWERPEN – De KMO-afdeling van SD Worx bestaat 15 jaar en liet haar klanten en medewerkers mee vieren. Het Antwerpse communicatiebureau The Oval Office kwam met een origineel idee uit de hoek: simultane live muziekbelevingen van onder meer Flip Kowlier, Blanche en Sioen in 81 huiskamers.
The Oval Office kreeg de opdracht om een brand expierence te bedenken die de bedrijfswaarde van proximiteit tussen klanten en medewerkers van SD Worx KMO extra in de kijker zou zetten. Het leidde tot het originele idee om de klanten uit te nodigen voor een exclusief verrassingsoptreden. Die vonden niet plaats in een grote concertzaal, maar in de huiskamers van de medewerkers zelf.
Een honderdtal medewerkers van SD Worx KMO stelden hun huiskamer open. Meer dan 1.600 klanten zakten uiteindelijk af naar één van de 81 Intimate Concerts. Onder meer Flip Kowlier, Guy Swinnen, Blanche, Sioen, Tom Kestens, Alice on the Roof, Jean Bosco Safari en Roscoe gaven er het beste van zichzelf.
Marketing director van SD Worx Luc Van Praet: “Het voorstel van The Oval Office lag helemaal in lijn met onze proxywaarden: respect, proximiteit, inlevingsvermogen en trots. Voor ons dé reden om voor dit concept te kiezen. Maar deze betrokkenheid en het overdonderend enthousiasme van de collega’s én de uitermate positieve reacties van onze klanten, dat hadden we nooit verwacht. Een absoluut geslaagde avond.”