Vanaf april 2021 zorgt Loop’d voor de commerciële beheer van 6 digitale reclamespiegels in The Mint, het shoppingcenter aan het Muntplein in Brussel. Sanbene heeft de toiletten omgebouwd tot luxueuze en aangename ruimtes. Op deze manier kunnen de bezoekers van het shoppingcenter, voor een dringende boodschap, altijd gerust zijn dat ze dit in alle comfort kunnen doen.
Ook in Rive Gauche in Charleroi, een van de grootste shopping centra van het land, krijgt in de komende periode een update in de toiletruimtes. Sanbene neemt het facilitaire gedeelte voor haar rekening, Loop’d sluit aan met de digitale reclamespiegels. Binnenkort worden ook andere grootsteden aangekondigd, zodat 2021 zorgt voor de Belgische doorbraak van Sanbene in de facilitaire wereld.
Martijn Van den hazenkamp, bezieler en eigenaar van Sanbene, is tevreden met de uitbreiding van de samenwerking met Loop’d: “Als facilitaire partner zijn wij bezig met ons vakgebied. Als ondernemer heb ik geleerd om opportuniteiten te grijpen en allianties aan te gaan als dit versterkend werkt. Wij zijn de expert in ons vak, Loop’d is dat voor de verkoop en uitbating van reclame. Het is simpelweg ‘the best of both worlds’.
Ook Loop’d is blij met dit Sanbene-partnership, na een bizar 2020-jaar, zegt COO Kenneth De Decker: “Sinds het najaar van 2016, hebben we een knappe groei gerealiseerd met ons netwerk en klanten. Daar kwam een bruusk einde in, sinds maart 2020. In afwachting van de heropening in horeca-, event- en sportwereld, kunnen we zo onze opmars in de wereld van (D)OOH verderzetten en Sanbene wil hetzelfde doen in de facilitaire wereld. Het is makkelijk samenwerken, als je eenzelfde doel voor ogen hebt.”