ANTWERPEN – Mediahuis, IPM, Pebble Media en Skynet lanceren ‘Samen Impact’ en geven aan de lokale handelaars gratis banners weg op hun websites. Dit initiatief ondersteunt lokale handelszaken, die door de coronacrisis hard getroffen zijn, met marketing- en communicatiemiddelen. Want ook in tijden van crisis blijft het belangrijk om te communiceren met je klanten.
Zelfstandigen en zaakvoerders van het bedrijf plooien zich tijdens deze coronacrisis dubbel en gaan op zoek naar creatieve manieren om hun zaak te doen blijven draaien. Met ‘Samen Impact’ en het gratis ter beschikking stellen van miljoenen banners, willen de regies de lokale handelaar helpen in de communicatie over zijn webshop, zijn thuislevering service en andere initiatieven die hij plots op poten heeft gezet. Lokale handelaars kunnen hun banner uploaden via het platform samenimpact.mediahuis.be.
Grote ondernemingen ondersteunen lokale sector
De campagne biedt ook de kans aan grote ondernemingen om deel te nemen aan het project. Iedere week krijgt een merk exclusieve visibiliteit als partner. De campagne loopt nog tot en met 30 april, maar kan nog verlengd worden.
Geert Desager, Strategy Director Advertising bij Mediahuis: “We merken dat we als mediabedrijf en regionale speler vandaag een cruciale waarde hebben. Niet enkel naar onze lezer, maar ook naar onze adverteerder. We willen met ‘Samen Impact’ echt meer doen dan enkel steun meegeven. Het gratis ter beschikking stellen van online mediaruimte is een opportuniteit voor kleine bedrijven om nieuw clienteel aan te boren en zo een moeilijke periode te overbruggen.”
Mediahuis is een van de leidende mediagroepen in België, Nederland en Ierland, waartoe ook Made in Antwerpen behoort.
Lees via deze link meer Corona-nieuws over en voor ondernemers uit de Antwerpse regio.