Sales at Size werd opgericht in 2014. Het bedrijf begon als provider van salesservice op maat en groeide ondertussen uit tot een online marketing agency. Naast erkenningen door Google en Facebook als partner werd het kantoor ook officieel erkend als dienstverlener onder de koepel van de KMO-Portefeuille. Dat wil zeggen dat projecten die worden uitgewerkt door Sales at Size gesubsidieerd worden door de Vlaamse Overheid.
Het oorspronkelijke pand van Sales at Size werd door de sterke groei al snel te klein. Een verhuis naar een groter pand drong zich op. “We gingen op zoek naar een centraal gelegen pand dat onze waarden en filosofie verder kon uitdragen. Deze nieuwe kantoren sluiten hier perfect bij aan: toegankelijk, hedendaags en professioneel”, vertelt Jeroen.
Het bedrijf bouwde de laatste jaren aan een complementair team van marketingspecialisten waarbij ieder een specifieke vakexpertise heeft. Naast social media marketeers werken er ook een webdeveloper, twee Google experten en een copywriter. “Door die complementariteit slagen we erin om voor elk type onderneming het meest ideale online traject uit te stippelen en het ook effectief uit te voeren”, besluit Jeroen. Nu de nieuwe vestiging een feit is, werd deze week ook de kersverse website in de nieuwe huisstijl gelanceerd.