KAPELLEN/MERKSEM/ANTWERPEN – De prijs van Vlajo Kick-off Antwerpen gaat dit jaar naar Que Tassa van Mater Salvatoris Kapellen. De mini-onderneming verkoopt gepersonaliseerde tassen en mokken en overtuigde de jury met een sterke pitch en promofilm.
Heel wat jong Antwerps ondernemerstalent verzamelde woensdag in Wilrijk om hun businessconcept voor te stellen. De jury, samengesteld uit experten van Provincie Antwerpen, BNP Paribas Fortis, communicatiebureau Marbles en Vlajo Alumni, boog zich over de pitches en promofilms van de mini-ondernemingen en hakte de knoop door met de volgende top 3:
- Que Tassa van Mater Salvatoris Kapellen
- A Plastic Free School van Lucernacollege Merksem
- Limitless van Sint-Annacollege Antwerpen
Ludwig Caluwé, gedeputeerde voor Economie: “Er is altijd nood aan jonge mensen die initiatief durven nemen. Ondernemerschap zit deels in het bloed, maar moet anderzijds ook gestimuleerd en aangemoedigd worden. Deze beginnende jonge ondernemers kunnen andere jongeren inspireren om voor het ondernemerschap te kiezen. ”