De coronapandemie had niet alleen een grote impact op de globale gezondheid, het schudde ook de werkstroom en work-lifebalance serieus door elkaar. Zo werd thuiswerken een tijd lang de norm en hebben veel bedrijven nu de taak om een hybride manier van werken te organiseren waarin thuis- en bureauwerk gecombineerd worden. Om die taak te vergemakkelijken lanceert de PROCOS Group nu hun applicatie Facile.
Facile matcht bedrijven en teams die zelf werktijd en -ruimte willen beheren. Medewerkers kunnen bijvoorbeeld hun werkplek, vergaderzaal of parking reserveren via hun smartphone of pc. “Met onze nieuwe technologie zullen managers en medewerkers per team hun vraag perfect kunnen afstemmen op de beschikbare werk- en ontmoetingsplekken”, vertellen managing directors Jos Duchamps en Wim Van Hove “Het resultaat? Tevreden werknemers die productiever zijn, minder lege bureaus, een lagere energiefactuur en minder impact op het klimaat.
De PROCOS Group heeft meer dan 30 jaar ervaring in het ontwerpen van de juiste fysieke, digitale en menselijke werkomgevingen voor ondernemingen zoals BNP Paribas, Nestlé en Vlerick. Naast het hoofdkantoor in Antwerpen heeft het ook vestigingen in Hasselt, Nederland en Portugal.