De broers Stef en Michaël Verbeeck hebben samen het nieuwe adviesbureau voor merkstrategie en -ontwikkeling, Pavlov Branding opgezet. Ze willen met Pavlov Branding merken positioneren, ontwikkelen en implementeren. “Het gaat erom merken verhalen te laten vertellen door bruggen te bouwen tussen strategie en creativiteit, ratio en emotie en vormgeving en beleving. Op die manier kunnen ze bij de doelgroep de juiste perceptie oproepen.”
Marketing en branding zijn voor veel ondernemingen niet langer evidenties. Het is allemaal veel complexer geworden. Pavlov Branding wil in dit opzicht een sterk onderbouwde aanpak bieden die vertrekt “vanuit inherente merkwaarden en deze omzet naar de praktijk.”
Merkstrategie, merkontwikkeling en merkbeleving moet de klanten gebracht worden in concrete adviezen. Zowel kleine start-ups, KMO’s, multi’s als overheden moeten op die manier meteen aan de slag kunnen om hun merk te verbeteren en de perceptie bij de doelgroepen bij te sturen. “Wij focussen op emotie, beleving, imago en vormgeving om op die manier een maximale impact te realiseren bij de relevantie stakeholders van de klanten.”
Stef Verbeeck kan van zijn kant een beroep doen op 15 jaar ervaring als zelfstandig merkstrateeg. Hij is auteur van verschillende boeken over personal branding en tevens een veel gevraagde keynote speaker.
Michaël Verbeeck verdiende zijn strepen als adviseur bij verschillende agentschappen waar hij een rol speelde als communicatiestrateeg en die kennis combineerde met expertise in online en sociale media marketing.
Pavlov Branding opereert vanuit Antwerpen (Cassierstraat 42) en Gent.