Partnership tussen Suivo en Viloc

bouwwerfOm klanten nog beter te bedienen heeft het telematicabedrijf Suivo uit Edegem een samenwerking afgesloten met Viloc, een Antwerpse specialist in geautomatiseerd materieelbeheer. De oplossingen voor voertuigvolgsystemen, tijdsregistratie en checkinatwork van Suivo zijn volledig complementair met de toepassingen van Viloc. Viloc is de ideale oplossing om je materieel op verschillende werven makkelijk op te volgen. Door deze geïntegreerde oplossing hebben bouwbedrijven niet alleen minder kosten, tegelijkertijd genieten ze van de know-how en ervaring van beide domeinspecialisten.

Suivo richt zich naar de bouwsector met systemen voor het lokaliseren van voertuigen en medewerkers en biedt oplossingen voor tijd-, kilometer- en aanwezigheidsregistratie. Suivo heeft oa. een toepassing om te voldoen aan de verplichte aanwezigheidsregistratie of de zogeheten checkinatwork. Omdat er meer en meer nood is aan een eenvoudig systeem om ook het materieel op te volgen, zet Suivo nu een stapje verder in zijn aanbod voor bouwbedrijven door een partnership aan te gaan met Viloc. Viloc werkt al jaren aan geautomatiseerde oplossingen om materieel te lokaliseren en te inventariseren waardoor het probleem van niet gebruikte, vermiste en gestolen materialen wordt aangepakt.

Dirk Lambrechts, de CEO Suivo: “We hebben bewust gekozen voor Viloc omdat zij de sterkste speler zijn wat betreft geautomatiseerd materieelbeheer. Hun product is op technologisch vlak heel vooruitstrevend en een heel mooie aanvulling op wat wij te bieden hebben. Viloc helpt onze klanten hun kosten nog beter te controleren.”

Door het Suivo-Viloc partnership is er slechts 1 aanspreekpunt en kan men dus snel aan de slag gaan: voor beide oplossingen dient er slechts 1 keer hardware ingebouwd te worden. Dit brengt veel voordelen met zich mee: niet alleen is er een lagere aankoopkost, ook de installatie, het data-abonnement en het onderhoud zijn goedkoper.

Tim Gestels, de CCO Viloc van zijn kant: “Door dit partnership kunnen wij beantwoorden aan de vraag van onze klanten om te integreren met andere telematica oplossingen. Tegelijkertijd kunnen we ons blijven richten op dat waar wij écht goed in zijn, namelijk geautomatiseerd materieelbeheer.”