Bij Van Mossel blijven ze tijdens de verplichte sluiting van hun showrooms niet bij de pakken neerzitten. Naast de meer dan 800 wagens die ze online aanbieden op hun website wil Van Mossel verder gaan dan dat.
Koen Claesen, ceo Van Mossel België: “Elk automobielbedrijf verwijst momenteel zijn klanten door naar zijn website. Maar wij willen een extra service leveren om mensen die op zoek zijn naar een wagen snel te kunnen helpen. Concreet wil dit zeggen dat je na bestelling binnen de 48 uur met de wagen aan het rijden kan zijn. Je kiest bovendien zelf of je hem aankoopt of via leasing/financiering wilt werken, dit laatste kan zowel B2B als privé lease. Tenslotte kiest de klant zelf waar je de wagen in ontvangst wilt nemen of afgeleverd wilt hebben.”
Uitzonderlijk is dat men op één GSM nummer en één emailadres terecht kan voor alle merken binnen de groep. Van Mossel maakt zich ook sterk elke bestelling binnen de 48uur te kunnen leveren. Men is trouwens niet beperkt tot de samengestelde menukaart, ook een ‘menu op maat’ behoort tot de mogelijkheden.