Priva Building Intelligence is de Nederlandse marktleider in duurzame gebouwbeheersystemen en in klimaatregeling. De groep heeft vestigingen in elf verschillende landen. De Belgische tak van de onderneming – die binnenkort haar hoofdzetel van Antwerpen naar Kontich verhuist – heeft een samenwerkingscontract gesloten met het communicatiebureau NVandersom voor de ondersteuning van haar marketingactiviteiten.
Priva wil zijn naamsbekendheid op de Belgische markt verhogen en trekt daarvoor de kaart van contentmarketing. Contentmarketing is het maken, aanbieden en verspreiden van content die aansluit op een vooraf geïdentificeerde behoefte om zo nieuwe relaties aan te gaan en bestaande relaties te versterken. Dit betekent dus het zorgen voor de juiste content, voor het juiste publiek, op de juiste plaats, op het juiste moment. Direct, multimediaal en vooral vindbaar.
Priva is als bedrijf destijds gegroeid uit de tuinbouwsector en gebruikte bv. de eerste klimaatcomputer. Vandaar ging het in de richting van duurzame gebouwenautomatisering en klimaatbeheersing. Met het zusterbedrijf Van Beek is het het bedrijf ook actief in de energiemonitoring. Enkele tijd terug werd een modern headquarters, De Lier opgetrokken. Het gebouw staat bekend als de Priva Campus.
Peter Vandendriessche, de ceo van Priva België: ‘Wij zijn ervan overtuigd dat je als bedrijf oprecht en waardevol moet zijn, ook in de communicatie. Daarom verkiezen we om op regelmatige basis voor onze sector relevante artikels te publiceren. Daarmee willen we zowel bestaande klanten en partners informeren, als een nieuw publiek aanspreken. Voor de creatie en het managen van de content doen we een beroep op NVandersom, een bureau dat gespecialiseerd is in contentmarketing.’
Het communicatiebureau NVandersom is gevestigd op de cleantechcampus Greenville in Houthalen-Helchteren.
Foto:De ondertekening van de overeenkomst tussen NVandersom en Priva.