fidelia_team Fidelia team

Nieuwe vestiging voor Fidelia in Schoten

Fidelia team
Fidelia team

Vanaf 21 november is het KBC-verzekeringsagentschap Fidelia bvba in Schoten te vinden op een nieuw adres. Met de verhuis van de Churchilllaan 266 naar Hoogmolendijk 2 wordt Fidelia nog meer zichtbaar door zijn ligging aan het kruispunt van het Albertkanaal en het kanaal Schoten-Dessel. En bereikbaar, want de nieuwe locatie biedt veel parkeerruimte.

“Na 22 jaar aanwezigheid in Sint-Job-in-‘t-Goor en 8 jaar in Schoten waren we toe aan een nieuwe stap in de verdere uitbouw van ons KBC-verzekeringsagentschap. Niet alleen voor onze klanten, maar ook voor ons sterk groeiend team van medewerkers.  Wij zijn ervan overtuigd dat ons nieuwe kantoor niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk zal zorgen voor lucht én licht,“ zeggen zaakvoerders Nadine Somers en Jan Pollet.

Fidelia is geen bank, maar ook geen verzekeringsmakelaar. Als ervaren en gespecialiseerd verzekeringsagent vertegenwoordigt het kantoor het ruime aanbod van KBC-verzekeringen. Zowel ondernemers, vrije beroepen als particulieren kunnen bij Fidelia terecht voor advies over verzekeringen. Via zijn facebookpagina plaatst Fidelia ook geregeld verzekeringsgerelateerde berichten over ondermeer preventie, verkeer, …
“Telkens opnieuw zoeken we samen met de klant naar de beste oplossing. ‘Standaard’ bestaat voor ons niet. Fidelia levert maatwerk. Wij maken er een erezaak van om onze klant zo veel mogelijk persoonlijk bij te staan, zowel bij de klant thuis als bij ons op kantoor. De klant kan steeds terecht voor advies over zijn verzekeringen. In geval van schade staan wij de klant ook bij tijdens expertises”, vervolgen de zaakvoerders.

Als team organiseert Fidelia zijn werking op die manier dat ze met takspecialisaties werken. Zo worden klanten zeer gericht geholpen. Bij een schadegeval staan de Fidelia-schadebeheerders de klant bij.
Klanten hebben de mogelijkheid om hun verzekeringen online te consulteren via het KBC Touch platform dat een overzicht biedt van de lopende verzekeringen. Via de KBC-assist applicatie, die bruikbaar is op smartphones, kan de klant onder een welbepaalde polis een schadegeval aangeven. Via deze applicatie kunnen o.a. foto’s en berichten gemaild worden naar het verzekeringsagentschap dat dan in actie schiet.