Donald Wolfs was chief customer officer bij Mobly en legde voordien al een indrukwekkend parcours af in de mobiliteitswereld. Bij BMW Group, in de BeLux en internationaal, stond hij mee aan de wieg van BMW’s car sharing programma ShareNow. Ook was hij eindverantwoordelijke digital channel management bij BYTON, een Chinese start-up in elektrische wagens.
Alex Pauwels bouwt al vanaf 2017, als eerste werknemer mee aan het succes van Mobly. Daarvoor zette hij verschillende marketing & development start-ups op in België, Roemenië, Tsjechië en Slovakije.
Digitale voorsprong uitspelen
“Mobly is een born-digital bedrijf, en dat voordeel zullen we verder uitspelen met nieuwe productlanceringen en integraties van onze services in verschillende mobiliteitsplatformen”, zegt Wolfs. “VROOM.be zullen we veel klantgerichter maken, met onder andere meer ruimte voor persoonlijke aanbevelingen en videoreviews. Daarin voorzien we ook voor onze dealerpartners een heel belangrijke rol. Daarnaast blijven ook Moveasy en ons mobility ecosysteem belangrijke troeven, waar we grote plannen mee hebben.”
“We hebben sinds de overname van VROOM.be al een nieuw technologisch kader ontwikkeld waardoor de autovergelijkingssite veel flexibeler geworden is. Op termijn zullen we eenvoudig naar andere landen kunnen schalen”, aldus Pauwels. “VROOM.be zal vertrekken vanuit de behoeftes van de klant en hen zo begeleiden doorheen het hele proces, vanaf de aanschaf van zijn/haar wagen, tot de wederverkoop ervan. Dit alles in de vorm van een intuïtieve customer journey.”