Nextel is “Elite Partner” geworden van Interactive Intelligence, een Amerikaanse leverancier van software voor klantencontact en contact centers. De status van Elite Partner wordt toegewezen aan resellers die “voldoen aan de hoge eisen voor certificering van sales, technologie en support.”
Nextel richt zich naar KMO’s, grote ondernemingen, overheden, zorginstellingen en non-profit organisaties. Nextel integreert een ruim aanbod ICT- en beveiligingsoplossingen in combinatie met de Nextel Lifecycle diensten. Daarnaast biedt het bedrijf een unieke aanpak voor klantenservice en een doorgedreven focus op kwaliteit. Nextel differentieert zich door zich toe te leggen op de meerwaarde van haar oplossingen en kende de afgelopen 16 jaar een sterke groei. Vandaag helpen 320 medewerkers 10.000 klanten vanuit de vestigingen in Wommelgem en Zaventem.
Bij Interactive Intelligence is men tevreden over de samenwerking met Nextel. “Ons Elite Partnerprogramma maakt dat integrators door middel van een uitstekende productkennis in staat zijn om significante toegevoegde waarde te kunnen realiseren voor hun klanten. Zo kunnen zij zich met name via hun Customer Service beter differentiëren op de markt.” zegt Jeff De Graef, Territory Manager België en Luxemburg bij Interactive Intelligence. “De toetreding van Nextel als Elite Partner is een goede illustratie van hun strategie en focus om met behulp van de Interactive Intelligence oplossingen deze unieke meerwaarde volledig te benutten ten gunste van hun klanten.”
Joris Van Rymenant, COO bij Nextel: “Als Nextel bieden we onze klanten met toekomstgerichte ICT-oplossingen, zoals deze van Interactive Intelligence, een voorsprong door hen professioneler, sneller en efficiënter te laten werken.”