onlineshop-750×419-750×419

Na Nederland schakelt Leen Bakker ook voor Belgische reservaties Antwerpse Resengo in

Door de laatste maatregelen die het Overlegcomité oplegde gaan veel retailers aan de slag om een reserveringsplatform voor hun klanten uit te werken. Ook Leen Bakker maakte het mogelijk om via een module van het Antwerps digitaal bedrijf Resengo te shoppen op afspraak. Na een succesvolle implementatie van de afsprakenmodule in Nederland, besliste de woongigant om deze ook te gebruiken voor hun Belgische zaken.

In Nederland geldt de shoppen-op-afspraak maatregel al sinds 3 maart. Leen Bakker haakte hier snel op in en zorgde ervoor dat hun Nederlandse klanten die dag zelf al een winkelbezoek konden plannen in één van hun zaken. Met de afsprakenmodule van Resengo kunnen klanten op een eenvoudige manier via de website een afspraak boeken voor personal shopping of om zelf te komen winkelen. Sinds de nieuwe regels voor ons land bekend werden gemaakt afgelopen woensdag, geldt dezelfde afsprakenmodule nu ook voor de Belgische vestigingen.

“Veel klanten hebben de weg gevonden naar onze webshop, maar we merkten dat er een grote behoefte was om grote producten zoals banken, gordijnen en bedden in het echt te zien en te testen”, zegt Richard de Reus, Category Manager E-commerce. “Met de Resengo tool maken we winkelen op afspraak toegankelijk voor iedereen.”