Moderne marketing kan ondernemingen versterken

frame21_drisagDe ploeg rond de succesvolle website Made in Kempen, zowat de Kempense tegenganger van Made in Antwerpen organiseert op donderdag 13 maart e.k. een congres over marketing en communicatie. De organisatoren verwachten in Herentals 250 tot 300 decision makers om tijdens verschillende sessies de algememe theorie en een aantal cases aan te pakken.

Tot de sprekers op het congres behoren Guillaume Van der Stighelen en Patrick De Pelsmacker. Ook stand-up comedian Bert Gabriëls is van de partij.

Tijdens die dag zullen boeiende en inspirerende verhalen aangebracht worden van hoe ondernemers van hier omgaan met marketing. In één namiddag passeren alle aspecten van het moderne marketingbeleid: B2B en B2C communicatie, de traditionele media, de sociale media, de inschakeling van een gespecialiseerd bureau, de eigen aanpak enz. Alle mogelijkheden om een onderneming succesvol te vermarkten passeren de revue. Theorie maar vooral ook veel praktijk.

Het congres gaat door in Frame 21 in Herentals en loopt vanaf 14 u tot 18 u. Aansluitend is een walking dinner gepland. Deelnemingsprijs: 95 euro.

StarMeal, OMD Glaswerken, Dobit en Ijsboerke behoren mee tot de sponsors van de namiddag.

De link om in te schrijven voor het congres op: www.madeinkempen.be/live