Mia helpt de klanten je website vinden

mia Het Antwerpse digitaal agentschap Mia specialiseert zich in het zogenaamd ‘inbound marketing’ met behulp van een op maat gemaakt digitaal groeiplan. Met Hubspot als partner, een gegronde analyse en gezamenlijke workshops garandeert het een totaalpakket dat online haar vruchten afwerpt.

Wat kan een bedrijf of organisatie doen als mogelijke klanten hun website moeilijk terugvinden? Inbound marketing biedt een oplossing wanneer klassieke marketingcampagnes te weinig leads opleveren. In tegenstelling tot de klassieke marketingaanpak, vertrekt de inbound methodologie van de noden van de consument. Zo krijgen consumenten de informatie die ze nodig hebben, op het moment dat ze die nodig hebben. Door verschillende doelgroepen kwalitatieve, relevante content aan te bieden tijdens verschillende momenten van het beslissingsproces, kan je in contact komen met mogelijke klanten op het moment dat zij het zelf willen.

Mia
is in dit opzicht een interactief agentschap dat zich specialiseert in het ontwerpen en ontwikkelen van websites en webapplicaties. Daarnaast is het sterk actief in online marketing. De it-filosofie van Mia is gebaseerd op het maximaliseren van de online conversie. Mia stelt zich tot doel dat de bezoekers van websites worden aangezet tot actie: inschrijvingen, contactnames of online aankopen of downloaden. Bij het bouwen van bedrijfskritische webapplicaties wil Mia gebruiksgemak en toegevoegde waarde vooropstellen. Mia telt momenteel 15 personeelsleden en maakt uitsluitend gebruik van open-source technologieën zoals Drupal, Typo3 of Symfony.

In zijn groeiplan kiest Mia voor een no-nonsens en sterk conversiegerichte aanpak door middel van een strategisch plan om die klanten te bereiken: het Digitaal Groeiplan. Aan de hand van gezamenlijke workshops stippelt Mia een inbound marketing strategie uit die aansluit bij de doelstellingen, de doelgroep en de marktsituatie van de organisatie, waarmee die organisatie vervolgens aan de slag kan voor een implementatie van inbound marketing.

Steven Van Duyse, Digital Strategist: “De concurrentie om klanten aan te trekken via internet wordt steeds heviger en dat heeft zijn invloed op de manier waarop organisaties klanten werven via hun website of andere digitale kanalen. Inbound marketing zorgt ervoor dat uw organisatie aanwezig is op het moment dat klanten of prospecten uw producten of diensten nodig hebben. Door het gebruik van kwalitatieve en relevante content kan inbound marketing uw bestaande online lead generation strategie een broodnodige tweede adem geven”.

Bij inbound marketing is het essentieel om bezoekers binnen het digitaal ecosysteem naar de content te leiden waar ze naar op zoek zijn en ze vervolgens te laten converteren tot klanten. Met behulp van het marketing automation software platform Hubspot implementeert Mia marketing automation en inbound marketing in haar digitale strategieën. Zo sluiten content, sitestructuur en digitale marketingcampagnes perfect op elkaar aan en worden leads en prospects van het ene naar het andere kanaal geleid binnen het eigen content-ecosysteem.

Als Hubspot Certified Partner heeft Mia bewezen dat het niet alleen een vergevorderde kennis bezit over inbound marketing en de Hubspot-software, maar ook dat het de methodologie en software op succesvolle wijze kan implementeren voor de klanten. Bovendien werken de inbound marketeers van Mia bij elk project nauwgezet samen met een ervaren team van developers, designers en copywriters. Zo vormen ze een geïntegreerd team dat van alle markten thuis is en haar krachten bundelt voor een sterke site, goede content en een langetermijnstrategie.

Met meer dan vijftien jaar ervaring en klanten als Amplifon, Plan België, Spaas Kaarsen en Pronails op het palmares, profileert Mia zich als geschikt webbureau voor een succesvolle inbound strategie en ontwikkelt het een digitaal groeiplan op maat.