Marrow wil bedrijven beter in de markt zetten

jeroenOnze bedrijven maken veelal schitterende producten. Zeker kwalitatief. Alleen slagen wij er niet altijd in om ze even makkelijk te verkopen. Het ontbreekt vaak aan een doelgerichten branding. Met Marrow wil het nieuw opgerichte brandingcollectief van Jeroen De Wit daaraan verhelpen. Vanuit Ranst wordt een netwerk aan individuele consultants aangestuurd die een merk beter in de markt kunnen zetten.

Marrow: Engels voor beenmerg. Meteen ook de kern van het verhaal. Jeroen De Wit heeft in zijn carrière al vaker moeten vaststellen dat in de boardroom van onze bedrijven onvoldoende aandacht is voor een scherpe profilering van merknamen. Het publiek wordt onvoldoende duidelijk gemaakt waar een bedrijf en in strictu senso een product voor staan. Waarom dus ook bepaalde beslissingen genomen worden. Branding is niettemin essentieel bij de verdere uitbouw van een onderneming. Vandaar de idee om vanuit Marrow met een team specialisten die essentiële krachtlijnen duidelijker uit te tekenen.

Jeroen De Wit werkte voorheen voor verschillende agencies in het buitenland. Hij was ook een tijdlang partner voor Duval Guilaume en werkte in dit opzicht voor Picanol, Puratos, OnBev, DEME, Van de Velde enz. Zelf opereert hij vandaag vanuit zijn eigen bedrijf Living Grounds in Ranst. Marrow is dan zoveel als een collectief geworden dat branding vanuit verschillende hoeken wil aanpakken. Vandaar ook de inbreng van Luk Van Geel (copywriter), Georges Bloemen (client management), Bart Verhaert (marketing), Tom Merckx (design), Dannu Willems (foto) en Geert Allegaert (digitaal).

Het samenwerkingsplatform is onlangs opgestart en kan bereikt worden via getintouch@marrow.be