Marketingconsultant Antenno uit Antwerpen heeft Rik De Wulf aangetrokken om zijn dienstverlening uit te breiden. DeWulf is bekend als auteur, spreker, moderator, adviseur, trainer en coach rond de menselijke factoren binnen organisaties. Hij komt uit Etion en was ook actief in de WGO-groep Tabor. Tabor is een netwerk van organisaties uit Oost-en West-Vlaanderen die inzet op waardegericht ondernemen. WGO staat voor welzijn, gezondheid en onderwijs. Rik De Wulf is organisatiepsycholoog en heeft een master in gezondheidswetenschappen en business administration. Door deze versterking hoopt Antenno bij bedrijven meer en beter bruggen te kunnen bouwen tussen het menselijk kapitaal en de marketing, om zo te komen tot organisaties die nog meer klantgericht zijn.
‘Een klantgerichte organisatie moet zijn strategie vertalen naar hoe ze als organisatie communiceert, handelt en zich organiseert’, aldus Antenno in een persbericht. Om die twee laatste pijlers te benadrukken, wordt Rik De Wulf in de organisatie gehaald. De Wulf krijgt de functie van Human Capital Consultant.
“Antenno begeleidt organisaties doorheen transities en veranderingstrajecten op basis van een bedrijfskompas en een klantgerichte strategie”, zegt Mariska Brosens, zaakvoerder bij Antenno. “Transities staan en vallen met persoonlijke én organisatieontwikkeling”.
De komst van Rik De Wulf is een eerste stap in de verdere structurele groeiambitie rond human capital binnen Antenno. De organisatie plant om dit jaar nog verder mensen aan te werven met ervaring in organisatieontwikkeling, leiderschap en organisatiecultuur. Daarnaast zal Rik De Wulf zijn know-how uitdragen naar alle Antenno-medewerkers.