Made in, met daarbij ook Made in Antwerpen, groeide in 10 jaar tijd uit tot de grootste b2b-community van Vlaanderen met 785.000 bezoekers per maand. Met het nieuwe platform made-in.be kunnen gebruikers nog gemakkelijker nieuws uit meerdere regio’s volgen. De regionale kracht blijft bewaakt dankzij onafhankelijke regiojournalisten en specifieke nieuwsbrieven en social media pagina’s per regio.
Aan de hand van een eigen profiel kunnen lezers nu regio’s, gemeentes, bedrijven, personen, dossiers en sectoren volgen alsook nieuwsbriefvoorkeuren aangeven. Zo worden ze continu op de hoogte gehouden van nieuws volledig op maat van hun interesses. Made-in.be wordt als het ware een echte tool die ingezet kan worden om zaken te doen, te prospecteren en vooral om op de hoogte te blijven van het meest actuele bedrijfsnieuws.
Digitaal agentschap Intracto mocht de visie van Made in vertalen naar een future-proof platform dat volledig op maat van de ondernemer is.
Grootste b2b-community in Vlaanderen
Ivo Vandekerckhove, Hoofdredacteur Made in: “Made in heeft oog voor groei en innovatie bij bedrijven, moedigt onderlinge felicitaties aan en zet de motoren van onze economie op een positieve manier in de kijker. Op die manier representeert onze berichtgeving de ondernemerswereld in de regio. Van starters tot gevestigde waarden, vanuit verscheidene sectoren en met een brede waaier aan interesses. Wij begrijpen de lezers én hun leefwereld. Daarom verbeteren we continu onze nieuwsstromen en –kanalen zodat zij op een ongecompliceerde manier nieuws kunnen consumeren, begrijpen en delen.”
Maak een profiel aan, kies volg-items, duid nieuwsbriefvoorkeuren aan via www.made-in.be/profiel en sta iedere ochtend op met Made in als je eerste online afspraak.