2024 was een jaar vol mijlpalen voor Made in. Daarom zetten we graag wat cijfers op een rijtje. Onze artikels werden afgelopen jaar maar liefst 40 miljoen keer gelezen. Dat is 25% meer dan vorig jaar. Gemiddeld bereiken we zo’n 8,5 miljoen gebruikers per jaar. En ook op onze sociale media gingen onze cijfers de hoogte in. Onze Made in-community (alle regio’s samen) op LinkedIn bereikte dit jaar de kaap van 90.000 volgers. Voor Antwerpen staat dat aantal voorlopig op 9.000 volgers op LinedIn.
Winnaars
Daarnaast organiseerde Made in ook een aantal events waar ondernemers in de prijzen konden vallen. In het begin van dit jaar werd er per regio een ‘Strafste Onderneemster’ bekroond. In Antwerpen mag Sylvie Van den Broeck, de zaakvoerster van Manna Sauzen, zich een jaar lang die titel toe-eigenen.
Lees ook: Sylvie Van den Broeck (Manna Foods) is Dé Strafste Onderneemster van Antwerpen
Later dit jaar, in november, streden verschillende ondernemingen dan weer om de titel van ‘Het Product Made in’. Voor de regio Antwerpen slaagde Madena Haarkliniek er uiteindelijk in om die gegeerde prijs in de wacht te slepen met hun gedoneerde haarstukken en pruiken. Dat deden ze tijdens een event in de gerestaureerde Predikherenkerk in Mechelen.
Sinds dit jaar mochten we ook professor Rudy Aernoudt in ons Made in-team verwelkomen. Hij gaf zijn ongezouten blik op de ondernemerswereld via meeslepende columns op onze website.
Helaas moesten we dit jaar ook afscheid nemen van enkele ondernemers.
Lees ook: IN MEMORIAM. Van deze Antwerpse ondernemers namen we afscheid in 2024
Wensen
Tot slot, hopen wij voor 2025 op nog meer mijlpalen, zowel voor Made in als voor uw onderneming. We wensen jullie fijne feestdagen toe! Op 24 december sturen we de laatste nieuwsbrief uit. Op 6 januari zijn we weer terug met meer ondernemingsnieuws.