Linkman en Queromedia bundelen digitale expertise

queromediaPerformance marketingbedrijf Queromedia met hoofdzetel in Kontich en digital content agency Linkman in Antwerpen bundelen hun expertise. Beide bureaus werken voortaan structureel samen, elk onder hun eigen naam.
Queromedia werd in 1999 opgericht en is gespecialiseerd in marketingconcepten die inspelen op de intenties van doelgroepen. Het bedrijf verscherpt constant zijn visie op de intent-gebaseerde online markt en werkt onder meer voor DHL, Allianz, Deceuninck, Joker, Daikin. Zij doen een beroep op Queromedia’s kennis van contentmarketing, zoekmachine-optimalisatie en marketing via sociale media.

Linkman zag vijf jaar geleden het levenslicht en legt zich toe op digitale content creatie, sociale media en activatiecampagnes. Klantenreferenties zijn onder meer Miele, Telenet, Niko, Artsen Zonder Grenzen, Zalando, Het Nieuwsblad.

“De samenwerking tussen Queromedia en Linkman is niet alleen een logische stap in onze groei”, verduidelijkt Geert Bogaert, managing partner van Queromedia. “De klant krijgt nu een totaalpakket van digitale content creatie en performancemarketing. Ook onze bedrijfsculturen zijn complementair. Momenteel werken we vanuit Antwerpen, Kontich en Gent. De Antwerpse vestigingen verhuizen in de toekomst naar één kantoor”, vult Philippe De Puydt, CEO van Linkman, aan.

Door de teams samen te brengen komt de teller aan digital native talent nu op 55 collega’s te staan en wordt een grotere impact gecreëerd.

De combinatie van creatieve content-creatie en resultaatgericht denken zal de draagkracht en impact van de marketingcampagnes van de klant aanzienlijk vergroten.