KiplingStoreAntwerp_001

Kipling opent nieuw retailconcept op de Wilde Zee

ANTWERPEN – Belgisch tassenmerk Kipling opent een nieuwe vestiging op de Wilde Zee. Gebaseerd op de idee ‘curiosity & discovery’ zal het nieuwe winkelconcept zowel de iconische producten van het merk verkopen, alsook de nieuwste collectie.

Kipling werd in 1987 opgericht in Antwerpen en intussen is het merk verkrijgbaar in 436 winkels, verspreid over 80 landen. De nieuwe vestiging in de Schrijnwerkersstraat 10 draait volledig om de creatieve visie van het merk: Live.Light. “Verhuizen naar de Wilde Zee, een jonge en drukke buurt, was prioriteit voor ons”, vertelt Vera Breuer, ceo van Kipling. De nieuwe winkelomgeving staat volledig in thema van een stadspark, met bijhorende details van beton, hout en zelfs bankjes.

“We bieden nu de juiste winkelbeleving aan welke in lijn ligt met de nieuwe identiteit van het merk. In de winkel moedigen we consumenten aan om hun tassen een persoonlijke touch te geven door middel van personalisatie. Tevens hebben we de iconische modellen van Kipling een vaste spotlight gegeven in de winkel”, vertelt Breuer.

Ter promotie deelt Kipling tussen 14 en 22 december sleutels uit in het centrum van Antwerpen. Bezoekers van de nieuwe winkel kunnen met die sleutels een ‘Green Door’ openen en een unieke prijs ontgrendelen, een speelse verwijzing naar de klassieke adventskalender.