Kingsberry helpt je hoger op Google

sammetjeHet online marketing bureau Kingsberry heeft een mooi contract weggehaald bij UBench International. Sam Dierckx geeft zijn startup bedrijf daarmee flink wat exposure. Kingsberry is het erom te doen bedrijven sterker te positioneren in de online markt. De full service van Kinsberry vertrekt van de opmaak van een website tot het inbouwen van online video en de optimalisatie van langetermijnplannen.

Sam Dierckx heeft in al die jaren een sterke reputatie opgebouwd. Hij werkte in de televisiewereld voor bedrijven als Eyeworks, Woestijnvis, SBS e.a. Tot hij zijn eigen ondernemingen opzette en met InSync Video Marketing en Roadshowtruck.be een heel eigen weg insloeg.

Met Kingsberry koos hij eerder dit jaar resoluut voor online marketing. Het gaat erom vanuit een digitaal agentschap de klanten een full service pakket aan te bieden op het vlak van online communicatie. De eigen website is daarbij vandaag maar een kleine stapsteen meer. Het gaat uiteindelijk om zoveel meer. Zoals om search engine optimisation, de harmonisering van de communicatie binnen social media zoals Twitter en Facebook, de inbreng van video enz. “Wij proberen de vindbaarheid van firma’s op het internet te verbeteren”, zegt project manager Puck Verstraeten. “De reacties op een video van een website zijn 53 keer sterker dan  die van een tekst. Waarbij we voor onze klanten een totale digitale aanwezigheid uitbouwen.”

Voor UBench International uit Turnhout realiseerde Kingsberry een uitleganimatie waarin duidelijk gemaakt wordt wat Ubench International als online platform voorstelt. Het gaat erom dat de automarkt haar processen in functie van auto-ongevallen kan stroomlijnen. De klant wordt alle papieren rompslomp en getelefoneer bespaard. Kingsberry heeft die problematiek op een herkenbare manier uitgetekend. Door de voordelen voor de eindgebruiker sterk in de verf te zetten overtuigt UBench International er de klanten van om met hen in zee te gaan. De uitleganinmatie van Kingsberry is een krachtig en betaalbaar middel voor online marketing.

60% van de advertentieruimte die Google in België verkoopt gaat naar buitenlandse ondernemingen, pleegt Sam Dierckx te herhalen. Of hoe Belgische ondernemingen hier een geweldige achterstand op te halen hebben.