Voor bestaande klanten verandert er in essentie niets. De licenties, abonnementen, toegang tot SaaS portals en API blijven ongewijzigd. Dat betekent concreet dat er geen down time gepland is en alles blijft lopen zoals gebruikelijk.
Wat wel verandert is dat de ondersteuning voor, tijdens, en na de ingebruikname van Kazi technologie er nu fundamenteel anders zal gaan uitzien. Met meer dan 85 HR consultants in de markt, wordt Kazi’s dienstenaanbod spectaculair vergroot. De reeds aanwezige HR expertise wordt fors uitgebreid, maar de customer-centric aanpak, met als doel duurzame partnerships op te bouwen, blijft ongewijzigd.
De missie om mismatches op de arbeidsmarkt te vermijden blijft overeind. De Kazi roadmap staat nog steeds in het teken van de mensen in human resources te ondersteunen aan de hand van technologie. Kazi kan zich nu volledig ontpoppen door naast de technologie een uitgebreid aanbod aan diensten te plaatsen. Binnen de Cronos groep komt Kazi terecht in een HR cluster, naast een aantal gerenommeerde bedrijven zoals onder andere HRMC, Humanistix en B-flow.