De samenwerking tussen Innomedio uit Malle en Advipro, een bedrijf dat projectondersteuning doet voor de farmaceutische industrie, dateert al van 2018. Het jaar waarin de onderneming twee afzonderlijke websites ontwikkelde: een jobsite en een corporate website met alle informatie over hun dienstverlening.
“Het CMS-systeem waarin de websites in 2018 werden gebouwd, was ondertussen echter verouderd. Dit zorgde voor een grote beperking in aanpassingen wat nadelig werd voor een vooruitstrevend bedrijf als Advipro”, klinkt het bij het Malse bedrijf dat dit jaar haar tienjarig bestaan viert.
Tijd dus om het roer om te gooien en Advipro klaar te stomen voor de toekomst, dacht het team van Innomedio. “Achter de schermen is er maandenlang hard gewerkt aan maar liefst drie nieuwe websites in ons nieuw CMS-systeem Sulu.”
Zo bouwde het communicatieadviesbureau Corporate Advipro, waar alle algemene informatie alsook alle diensten worden gebundeld op een professionele manier.
Verder maakte Innomedio de site GxP Academy, niet enkel om de expertise van Advipro te weerspiegelen, maar ook alle trainingen die het farmabedrijf aanbiedt.
Daarnaast heeft de vacaturewebsite een nieuw jasje gekregen, dit met een gebruiksvriendelijk overzicht van alle openstaande vacatures en duidelijkheid over hun aanpak bij aanwerving en selectie van nieuwe A-team collega’s.
“De lange termijn samenwerking met Advipro houdt meer in dan de ontwikkeling van hun websites. Zo zetten we al jaren in op online advertising om leads te generen. Met de talloze mogelijkheden die er afgelopen jaren zijn bijgekomen, alsook om de groei van Advipro te ondersteunen, mogen we in 2023 een digitaal strategisch plan uitwerken”, klinkt het nog.
Wat dat juist inhoudt? “We starten met een grondige analyse van de huidige resultaten en brengen de doelgroepen en doelstellingen in kaart”, deelt het digital agency mee. “Op basis van deze analyse, zullen we doelgerichte en meetbare campagnes verspreid over verschillende kanalen voorstellen”, aldus Innomedio.