INNO

INNO steekt zichzelf in nieuw kleedje

Fervente shoppers die vanaf vandaag door de Brusselse Nieuwstraat kuieren, merken het meteen. Het groen-witte logo dat twintig jaar lang het uithangbord van INNO was, maakt plaats voor het hedendaagse zwart-witte logo dat dit voorjaar gelanceerd werd. “Met het vervangen van de logo’s op onze flagship store zetten we de volgende fase in van de rebranding van de INNO department stores", zegt CEO Armin Devender. Binnen het jaar krijgen alle department stores het nieuwe logo op hun gevels. Nog dit jaar volgen de winkels in Luik, Leuven, Waasland Shopping Center en Schoten het Brusselse voorbeeld.

In mei van dit jaar lanceerde INNO een volledige rebranding. Hiermee sluit hét Belgische grootwarenhuis beter aan bij het Belgische publiek, en de families in het bijzonder. INNO wil een onmisbare partner blijven in hun dagelijkse leven. Dat beklemtoont het met de terugkeer naar de naam ‘INNO’, de nieuwe baseline ‘for you.’ en de bijhorende visual identity.

“In onze vernieuwde communicatie herkennen shoppers zichzelf in uit-het-leven-gegrepen foto’s, warme kleuren en hartelijke taal. Vanaf vandaag trekken we deze identiteit ook door aan de buitenkant van onze winkels”, zegt Elly Zwinnen, Merchandise, Marketing Director INNO.

Volgende maand al plant de grootwarenhuisketen een grondige remodelling van de INNO-winkels in Luik, Leuven en Waasland Shopping Center. In 2022 komen Gent, Brugge, en de beide winkels in Brussel (Louizalaan en het gelijkvloers van Nieuwstaat) aan de beurt. INNO Schoten fungeerde als pilootproject en werd al eind 2020 volledig heringericht.

INNO is het enige warenhuis in België met een brede waaier aan premium- en mainstream merken. De keten maakt al bijna 125 jaar integraal deel uit van het retaillandschap van alle grote Belgische steden.