Hybrid

Hybrid Media kiest voor nieuwe identiteit

ANTWERPEN – Het digital expert agency Hybrid Media kiest voor een nieuwe identiteit. Met de kortere naam Hybrid wil het bedrijf haar aanpak, gericht op hybride oplossingen voor de digitale uitdagingen van nu, meer benadrukken. Bij de identiteitsverandering hoort ook een verhuis naar een nieuw kantoor in hartje Antwerpen.

Hybrid Media leverde tal van websites, applicaties, zelf ontwikkelde tools en platformen op voor klanten als Baloise, Haribo, Domino’s en Pelckmans Uitgevers. Doorheen de jaren werd alles echter meer data-driven. Het woord Media, dat vooral naar het technische aspect verwees, dekte de lading niet meer. Met Hybrid wordt nu de focus van vandaag en morgen benadrukt. Die moet liggen bij mensen die hybride partnerships aangaan om samen telkens met de juiste digitale oplossingen te komen.

Johan Elias: “Door de snel evoluerende digitale wereld en de specifieke behoeften van iedere onderneming volstaat een digitale one size fits all niet meer. Je digitale team én tools moeten mee evolueren. Hybrid biedt hierop een antwoord met het hybride TaaS-model, oftewel Team as a Service.”

Juiste digitale match

“Met onze Hybrid-experts kan je een team samenstellen op maat van jouw digitale noden, een hybride surplus op de competenties en partners die je al in huis hebt. Wisselt je realiteit, dan wisselt de samenstelling van je team. Ook de rol van dit digitale team wordt hybride ingevuld: van challenger tot support, van strategisch tot uitvoerend.”

Hybrid zet werken op mensenmaat centraal en zet actief in op zelfontplooiing, betrokkenheid, permanent leren en doorgedreven teamwork. “Dat vraagt ook om een inspirerende omgeving. Daarom zijn we verhuisd naar een gloednieuw kantoor aan de Mechelsesteenweg in Antwerpen, dat meteen ook ruimte biedt voor de snelle groei van het bedrijf.”