Hebbes.be innoveert. Verleden jaar registreerde de immo site van Mediahuis een stijging van liefst 31% in zijn aantal bezoekers. Die groei wordt nu verder onderbouwd door de surfers een nog meer optimale bezoekerservaring te bieden. De nieuwe vormgeving maakt de site extra overzichtelijk. Daarnaast wordt ook extra aandacht geschonken aan de beleving via mobiel en tablet gebruik, wat onmisbaar is geworden bij het zoeken van een (t)huis.
Onder het motto “mobile first” creëerde het Hebbes- team een vernieuwde site die de ervaring over mobile, tablet en desktop heen zo consistent mogelijk weergeeft. Wat het voor een bezoeker een stuk makkelijker maakt om op Hebbes-be te surfen op eender welk toestel. Hoewel het leeuwendeel nog steeds via de desktop versie komt, werd een markante bereikstijging vastgesteld op tablet of mobile devices.
In de komende maanden staan er bovendien verdere product innovaties gepland die enkele onderscheidende functionaliteiten zullen opleveren.
Het nieuwe design en het aangepast gebruikscomfort moeten een verbeterde gebruikservaring garanderen. Een en ander moet naar nog straffere bereikscores leiden in 2016.
De lancering van de vernieuwde Hebbes site, zal in de komende weken kenbaar worden gemaakt via een doordachte communicatiecampagne van de creatievelingen bij Famous.
Ondertussen publiceren meer dan 1400 makelaars hun panden op Hebbes.be. Op de site worden enkel panden van professionals aangeboden (100% immo). Dit is een duidelijk vooropgestelde strategie. Dat garandeert het Hebbes publiek enerzijds een kwalitatief aanbod aan panden. Hebbes.be wordt er anderzijds door gedifferentieerd van andere spelers in de competitieve classifieds markt.
Hebbes.be werd opgericht in 2002 als een algemeen zoekertjesplatform, in maart 2014 werd het DNA uitgepuurd naar een 100% immo site. De website is met een dagelijks bereik van meer dan 40.000 bezoekers uitgegroeid tot één van de grootste en meest professionele immo sites van Vlaanderen.