Bij de Antwerpse fitnessketen FitalityClubs, met ook locaties in Diksmuide en Merelbeke, focussen ze sinds jaar en dag op een persoonlijke aanpak voor elke klant. FitalityClubs schakelt dan ook voortdurend diverse communicatiekanalen in om haar klanten nog beter te helpen inzake sporten, voeding en persoonlijk resultaat. Met de reclamespiegels van Loop’d komt daar nu dus een nieuw communicatiekanaal bij.
“Begin 2020 werd de digitalisatie binnen ons bedrijf ingezet en de digitale reclamespiegels van Loop’d vielen op omdat ze anders zijn dan de traditionele zaken die je kan gebruiken”, vertelt Alain Van Koeveringe, zaakvoerder FitalityClubs. “In de toiletruimtes hadden we nog niets, dus een extra manier om onze klanten daar te bereiken, was mooi meegenomen.”
“Als Antwerpse bedrijf zijn we enorm trots dat we iemand uit onze regio op deze manier kunnen verder helpen”, zegt Kenneth De Decker, coo Loop’d. “Het is opnieuw een bevestiging dat elk bedrijf een manier zoekt om op te vallen bij haar klanten of collega’s. Interne communicatie is nog belangrijker geworden. Daarnaast vormen deze vestigingen een verdere uitbreiding van ons Antwerpse netwerk voor onze partner Child Focus.”