SanMarcoVillage

Familie Crijns stapt uit San Marco Village

Na meer dan 15 succesvolle jaren is San Marco Village een statement in de eventsector, een sector die voor enorme uitdagingen staat. Om de toekomst van San Marco Village in Schelle te garanderen, geeft de familie Crijns de fakkel door aan Imotion onder leiding van Karim Bouhamed. Karim heeft 16 jaar ervaring met het uitwerken van topevents en het uitbaten van een eventlocatie in Nederland.

De Familie Crijns runt al bijna 50 jaar met succes WIMA Bowling Centers. Een enorme onderneming die elk jaar meer dan 150.000 gasten vermaakt met bowling en eten. In 2003 gingen ze op zoek naar een uniek concept in de eventsector. Om inspiratie op te doen, bezochten ze het mekka van de entertainmentindustrie met name Las Vegas. Samen met specialisten, architecten, decorateurs ontwikkelden ze een nieuw concept: een indoor zuiders marktplein. San Marco Village was geboren.

Na 15 jaar gaat het verhaal verder in handen van Imotion. Zijn gaan de komende jaren in de locatie investeren en ervoor zorgen dat deze unieke locatie nog meer gaat schitteren.

Bestuurder Johnny Crijns: “We zijn trots op San Marco Village en hebben een mooi traject afgelegd. Wij zijn met deze beslissing niet over 1 nacht ijs gegaan. Wij kiezen ervoor om San Marco Village een mooie toekomst te geven. Daarom kozen we ook voor Imotion die dankzij hun geplande investeringen ervoor zullen zorgen dat San Marco Village weer zal schitteren als nooit tevoren.”

Sarah De Vriendt wordt de nieuwe ceo van San Marco Village. Zij is al sinds de start van San Marco Village aan het werk als Sales Manager en kent het bedrijf en de klanten door en door.

Ook feestlocatie The Tree in Lier en evenementenbureau Level-C die tot de San Marco Village groep behoren, worden overgenomen. De familie Crijns blijft de Wima Bowling Centers in Schelle en Sint-Niklaas uitbaten. Recentelijk werden beide bowlingcenters gerenoveerd en staan ze klaar voor de heropstart.