ANTWERPEN – Duval Union heeft de groep opnieuw uitgebreid. FairEtail, een groeiend digital performance marketing agentschap uit Mechelen, vervoegt de rangen van de Antwerpse consulting-, marketing- en communicatiegroep.
Het Mechelse FairEtail richt zich op merken, retailers en een selectie van ambitieuze KMO’s. Met een 25-koppig team digitale experten, marketeers, consultants en accountmanagers zorgen ze ervoor dat klanten maximaal resultaat halen uit hun digitale activiteiten. Die klanten zijn onder andere Krëfel, Lampiris, Corendon, Center Parcs, Deloitte, Dovy Keukens, Recupel, Flyer.be en t-groep.
Dennis Kenis, Managing Partner van FairEtail: “Na een snel groeitraject als starter zijn we doorheen een fase van consolidatie en optimalisatie gegaan. Dankzij deze stap en onze recente verhuis naar ruimere kantoren, zijn we zijn nu klaar voor een nieuw hoofdstuk en willen we op een zeer solide basis onze groei accelereren over lange termijn. In Duval Union hebben we een betrouwbare partner gevonden die ons kan helpen in business development en het verder schalen van deze onderneming. Ze geloven in de kracht van ondernemerschap, wat voor mij een sine qua non was voor een partnership. Bovendien zien we veel complementariteit binnen het ecosysteem van Duval Union en kijkt het hele team ernaar uit om samen te werken met industrie-veteranen als Marc Bresseel, Klaus Lommatzsch en André Duval.”
Op de laatste editie van de Digital Marketing Awards werd FairEtail uitgeroepen tot Best Performing Agency. Onlangs werden ze ook nog geselecteerd door Google om deel te nemen aan de exclusieve Elevator Business Coaching Academy waar de meest beloftevolle bureaus beloond worden met extra training op topniveau.