Famke Robberechts startte haar carrière bij De Morgen en stapte daarna over naar de redactie van Goed Gevoel waar ze tien jaar hoofredacteur was. Tot 2018 was ze verantwoordelijk voor verschillende magazinemerken bij DPG Media. Later dat jaar werd ze marketing- en communicatiemanager bij Antwerp Management School. In 2019 ging Robberechts bij MediaNation aan de slag als algemeen hoofdredacteur van Newsweek België en de magazines Goodbye en Gezond.
Raf Tirmarche: “Met de komst van Famke halen we jarenlange ervaring in de gezondheidsbranche aan boord en breiden we onze bestaande expertise uit. Als ex-hoofdredacteur brengt ze nieuwe inzichten bij waar bestaande klanten voordeel uit zullen halen. Famke ademt media en heeft een pragmatische aanpak die perfect bij het huis past.”
Future-proof
Afgelopen jaar is de vraag naar mediarelaties en communicatiediensten sterk gegroeid. Factivity kon dan ook een hele reeks nieuwe klanten binnenhalen zoals Blue Moon, Genano, Hiflow, Invibes Advertising, TelSmart en Stanton Chase.
“Factivity legde de voorbije jaren een feilloos parcours af en boekte erg mooie successen”, weet Famke Robberechts. “Ik had in mijn jaren in de media al veel zin om te ‘ondernemen’. Ik kijk er dan ook naar uit om commercieel en operationeel bij te dragen aan de groei van Factivity en zo samen met Raf ons agency de toekomst binnen te loodsen.”