“Isabelle en Tess verwelkomen als aandeelhouders is een belangrijke mijlpaal voor ons”, zegt mede-oprichter Gil Dejonghe. “Ze hebben beiden deze step-up verdiend met hun dagdagelijkse toewijding aan het bedrijf, ontelbare overuren en onuitputtelijk enthousiasme … CityCubes werd vaak gezien als het ‘olijke duo’. Nu worden we het ‘olijke kwartet’.”
LEES OOK. Desinfectietunnels van Antwerpse Desinfect Group veroveren wereld
“Isabelle brengt een schat aan ervaring in bedrijfsmanagement mee, terwijl Tess al jaren onze expert is voor het operationele management van projecten”, zegt mede-oprichter Dieter Veulemans. “Samen brengen zij frisse perspectieven en nieuwe ideëen in ons agentschap.”
In de schaduw van hun klanten
Het bedrijf, bekend van het Tiktokmuseum Smile Safari en acht BEA-Awards, specialiseert zich in pop-up marketing en impactvolle merkervaringen voor klanten. “Achter de schermen zijn we bezig aan enkele grote producties”, vertelt Dejonghe. “We begeven ons altijd in de schaduw van onze klanten. We werken hun projecten uit achter de schermen en in alle discretie.”
Ook in 2023 wil het bedrijf blijven groeien. “We mikken op een groei van 30% in 2023 en een uitbreiding van ons team naar twintig medewerkers”, zegt hij.