De awards worden jaarlijks uitgereikt aan sterke Belgische merken. Het is een initiatief van onderzoeksbureau Gfk en communicatiebureau The Serviceplan. Zij bekronen producten en retailmerken op basis van een online onderzoek bij 4.500 Belgische consumenten. Daarbij werden twee criteria gehanteerd: economisch succes en de uitstraling van het merk bij consumenten.
‘Best kitchen retail brand’
In de categorie ‘Best kitchen retail brand’ werd Èggo uitgeroepen tot winnaar. “We zijn opgetogen over deze erkenning, die ons motiveert om op hetzelfde elan verder te gaan”, zegt Paul David, directeur merk- en marketingdirecteur. “Deze award is een mooie erkenning voor de dagelijkse inzet van alle Èggo-medewerkers. Zij zorgen voor de tevreden klanten, aan wie we deze award te danken hebben.”
LEES OOK. Eggo keukens en interieur is de nieuwe shirtsponsor van Baloise Trek Lions
Belgisch familiebedrijf
Èggo is sinds 2007 een Belgisch familiebedrijf met hoofdkantoor in Aartselaar. Het bedrijf is vandaag ook actief in Luxemburg, Spanje, Senegal en Saudi-Arabië. In België ontwerpt, levert en installeert de keten meer dan 20.000 keukens. Maar naast keukens verkoopt het merk ook interieur
De voorbije maanden opende Eggo nog twee nieuwe filialen in het Oost-Vlaamse Lochristi en Veurne in West-Vlaanderen.