EDEGEM – Hotel Ter Elst heeft een LOVED BY GUESTS award van Expedia ontvangen. “We hebben deze award als hotel ontvangen vanwege de voortreffelijke service aan gasten geleverd in 2018”, zegt een tevreden general manager Tom Hendrickx.
De award LOVED BY GUESTS wordt uitgedeeld basis van geverifieerde gastenbeoordelingen van Expedia. Van alle beoordelingen in 2018 kreeg Hotel ter Elst een gemiddelde waardering van 8,6 op 10.
Niet alleen op Expedia wordt Hotel Ter Elst goed beoordeeld, ook onder andere via de site Booking.com kunnen gasten het verblijf beoordelen. Hotel Ter Elst werd op Booking.com beoordeeld met een gemiddelde van 8,3 op 10. Met deze score mocht het Edegemse hotel de Guest Review Award 2018 ontvangen.
Tom Hendrickx, general manager Hotel Ter Elst: “Het voltallige team van Hotel Ter Elst is heel trots op de beoordelingen en beide awards. Het is fijn dat de vernieuwingen die de afgelopen jaren zijn gebeurd, gewaardeerd worden door de bezoekers.”