Wijnegem

Driemaal prijs: Wijnegem wint Europese marketingawards

BERCHEM/WIJNEGEM – Op het ICSC European Retail Innovation Forum heeft Wijnegem tot driemaal toe een award in ontvangst mogen nemen. Het gaat om één van de belangrijkste Europese marketingprijzen voor de meest bijzondere campagnes van shoppingcenters.

Een twintigtal shoppingcenters vielen in de prijzen. Wijnegem, beheerd door Group Hugo Ceusters-SCMS met hoofdzetel in Berchem, mocht als enige Belgische winkelcentrum juichen.

Katrien Geysen, shopping center manager Wijnegem: “We zijn enorm trots op onze medewerkers, die zich elke dag met volle overgave op nieuwe projecten storten en zich telkens weer weten te onderscheiden met innovatieve ideeën. Het is fantastisch om te zien hoe die inspanningen ook internationaal worden bekroond.”

3 prijzen voor Wijnegem

Een gouden Solal Award in de categorie Public Relations en een Special Distinction Award voor een succesvol event met een budget lager dan € 10.000 gingen naar de The Perfect Summer Job-campagne. Die bestond uit een wedstrijd waarbij Wijnegem op zoek ging naar een jobstudent die de hele dag door kon winkelen, outfits samenstellen en er vervolgens leuke foto’s of video’s van postte op Instagram. Zo werd het bereik op dat sociale mediakanaal succesvol vergroot.

Een zilveren Solal Award in de categorie Customer Service werd gewonnen met The Hub, een ontmoetings- en ontspanningsplek voor alle shoppers. Bij het grote publiek is die inmiddels bekend als ’s werelds grootste mancave in een shoppingcenter. Die opende begin dit jaar, zoals u toen kon lezen op Made in Antwerpen.