ANTWERPEN – Mass Transit Media, de uitgever van het nieuwsmerk Metro en Zita.be, neemt een participatie van 50% in Done by Friday, een creatief en strategisch agentschap uit Antwerpen.
Done by Friday werd in 2016 opgestart door Sven Boelpaep en Kenny Timmermans. De voorbije twee jaar evolueerde het bedrijf naar een fors uitgebalanceerd team van 8 personen. Recent werd Done by Friday bekroond met een gouden en zilveren BOA voor Special Olympics. Het Antwerpse agentschap is tevens de bedenker van de recente #REDTOGETHER campagne voor de Belgische Voetbalbond en de Rode Duivels.
Beide bedrijven zetten met dit structureel partnership volop in om samen met de klant een duurzame relatie uit te bouwen die zich vertaalt naar sterke, creatieve en vooral geïntegreerde campagnes die zich niet enkel tot één enkel touch point beperken. “Het bundelen van deze unieke expertise en de complementariteit van deze diensten biedt Done by Friday, Mass Transit Media en hun klanten extra troeven voor de toekomst”, aldus Kenny Timmermans, zaakvoerder Done by Friday.
De twee onafhankelijk opererende bedrijven zullen hun talent en knowhow actief en intensief met elkaar uitwisselen. Het dagelijkse bestuur van Done by Friday blijft ongewijzigd en in de handen van Kenny Timmermans en Sven Boelpaep.